Sunday, August 28, 2011

නන්නත්තාර අතීතය 03

කලින් පිටුවට   
අයියා කියපු එක වචනයක්වත් ඇහුනේ නැ මට. අවුරුදු ගානක් තිස්සේ  ඔයා ගැන මගේ හිතේ ගොඩ නගපු අහස මාලිගා ඔක්කොම මගේ පය පාමුල කඩා වැටිලා. මගේ ඊලග මාසෙම ඉවරයි. මාසේ ටර්ගට් එකෙන් කරලා තිබුනේ  40%. මට ජොබ් එකත් එපා උනා. අස් වීමේ ලියුමත් ලියාගන මම කම්පැනි ගියා. මොකක්ද අස් වෙන්න හේතුව. මම බොරුවක් කිව්වා. එත් බොසා ඒක පිළිගත්තේ නැ, ඔයා මේ මාසේ ටාර්ගට් එක ප්රශ්නයක් කර ගන්න එපා.  දිගටම ජොබ් එක කරන් යන්න. පැය දෙක තුනක දේශනයකින් පස්සේ ඉහල කළමනාකරණයෙන් ආයෙත් මාව  ජොබ් එකටම එව්වා. 
ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් මම මගේ ගමන යනවා.. ඊට පස්සේ  මම දවල් රැ දෙකේම ටාගට් පස්සේ දිව්වේ ඔයාව අමතක කරන්න. වෙනදා කොන්ෆරන්ස් එකෙන් පස්සේ හවස කොල්ලෝ ටික සෙට් වෙනකොට බියර් උගුරක් වත් නොබී බයිට් ඒක කාලා  කොකාකෝලා වලින් සැනසුන මම හොද බේබද්දෙක් උනේ දවස් කිහිපයකින්. 
සීසන් එකේ අපේ ටීම් මිටින් තිබුනේ පේරාදෙණිය, පොල්ගහවෙල වගේ තැන වල ඒවා ඉවර කරලා නැති වෙන්න ගහලා රැ 1 2 විතර බෝඩිමට ඇවිල්ලා හොද ළමයා වගේ නිදාගන්නත් මම පුරුදු උනා. ඉදලා හිටලා නිවාඩුවක් ලැබුනත් ගෙදර ඇවිත් දවසක් දෙකක් ඉදලා යන්නවත් මට වෙලාවක් තිබුනේ නැ. ඉද හිට දවසක මහා රැ ගෙදර ඇවිත් පහුවදා පාන්දර ආයෙත් මම වැඩට ගියා.  
මගේ ඊලග ආදරයට මුලපුරන්නේ ඔය අතරේදී . එයා වැඩ කලේ මම පොත් විකුනන්න යන කඩයක. එයාගෙයි ඔයාගෙයි තිබුණු මොකක්දෝ සමාන කමක් හින්දා මගේ හිතේ එයා ගැනත් අමුතු අදහසක් ඇතිවෙලා තිබුනා. ඊට පස්සේ මගේ රූට් එක කොහේ තිබුනත් හැමදාම ඒක ඉවර උනේ එයා වැඩ කරපු කඩේ ලගින්. සමහර දවසට හවස කඩේ ලග බැහැලා වාහනේ යවලා මම එයා එක්ක බස් එකේ යන්න පටන් ගත්තා. මම එයාටත් එක්ක ටිකට් එහෙම ගන්න නිසා එයත් පැනලා එනවා එක පාරක් ආදරේ කරන්න ගිහින් හොට බිම ඇන ගත්ත මට ආයෙත් පාරක් වගේ ආදරේ කරන්න ඕන උනේ නැ. ඇත්තටම එයා ගැන මගේ හිතේ තිබුනේ මොනවාගේ හැගීමක්ද කියලා අදටත් මට තේරෙන්නේ නැ. මොන හැගීමක් උනත් ඒක වල් හැගීමක් නම් නෙවෙයි. (මට කෙල්ලොන්ගෙන් එහෙම දේවල් කරගන්න උවමනාවක් තිබුනානම් ඒකටත් ගොඩක් චාන්ස් තිබුනා ඒක සේල්ස් ෆීල්ඩ් එකේ හැටියක් ) එත් මට උවමනා වෙලා තිබුනේ කාගේන්ම හරි ආදරණිය ලෙන්ගතු කමක්. මට තවමත් ජිවිතේ ලැබුනේ නැත්තෙත් ඒක. අපි ගොඩක් දේවල් කතා කළා. හිනා උනා. එයාවත් මට ආදරේ කරයි කියලා බලාපොරොත්තුවක් මගේ හිතේ තිබුනත් ඒක එයාට කියන්න මගේ හිත ඉඩ දුන්නේ නැ. ඒක දවසක් මම එයාව හමුවෙන්න ගියා. එයාගේ අතේ ලියුම් කවර මිටියක්. මේ මාසේ 26 වෙනිදා මගේ වෙඩින් ඒක මෙන්න කාඩ් ඒක එයා මට කවරයක් දික් කළා. 2 වෙනි ලවෙත් අවසානය  ඉතින් ඊට පස්සේ..............................


ඊලග කොටසට

No comments:

Post a Comment